NY bruger? registrer dig nedenfor til venstre

Når du er nyregistreret godkender Miljøhuset din registrering - du får en mail om det og er klar.
Som brugernavn skal du bruge kirkens navn først og derefter dit navn (fx Svovlby Jan Sørensen).

ADGANG:
Miljøhusets Folkekirkekunder, der får lavet en fuld apv har fri adgang i 1 år efter APVen.
Miljøhusets Folkekirkekunder, der har et arbejdsmiljøabonnement med besøg hvert år har fri adgang i abonnementsperioden.

Andre Folkekirkekunder har fri adgang den første uge og kan derefter købe derefter købe sig adgang for 250,-kr (1 personer) eller 500,-kr for 3 eller flere personer for det kommende år efter fakturadato. Derefter 100,-kr (1 person) eller 200,.kr/år. (3 eller flere personer). Abonnementet fortsætter, indtil det opsiges med en måneds varsel.

Opdatering sker løbende (ca 3 - 4 gange årligt) og varsles via email til abonnenterne, der ved sit abonnement giver Miljøhuset tilladelse til at opbevare navne og emails i abonnementsperioden..

Registrering

Har du ikke en konto endnu? Registrer dig og få adgang til de private sider af vores hjemmeside.

Log ind