MILJØHUSETS ARBEJDSMILJØSTYRING

Kontakt Sjælland og Fyn: Kathrine 21275092 – Jylland og Fyn: Ulrik 61301327

og få en  snak om jeres muligheder i MAS og ENESTE ELEKTRONISKE ARBEJDSMILJØSTYRING TIL FOLKEKIRKER

MASFORSIDE (mobiltelefon)

· Standard MAS: APV mm med et helt års MAS og hotline til Miljøhuset fra 7000,- indhent tilbud hvis I har flere lokationer.

Miljøhuset laver en komplet APV, kemiapv, besøg på arbejdspladsen med en gennemgang af alle forhold med inddragelse af ansatte og ledelse.

Kunden skal levere de sidste nye sikkerhedsdatablade (max 1½ år gamle) eller Miljøhuset skaffer dem for 75,- /stk.

Alt hvad I har brug for at kunne styre jeres arbejdsmiljø ligger i MASAPPen.

Der er hotline med rådgivning 365 dage efter APVen.

Første år: ved 4 lokationer fx 2 kirker, 1 kirkegård og 1 sognegård – ekstra lokationer 1000,- /stk.

Deltagerlogin: 5 stks i abonnementet og yderligere 2 stk pr. lokation – øvrige 100,- /stk.

StandardMAS kan videreføres i et standardabonnement.

GENERELLE FILER (mobiltelefon)

· Standardabonnement med rådgivning (årlig afgift fra 4.000)

Standardabonnementet er en videreførsel af StandardMAS med APV mm se nr. 1

Ydelser som nr. 1 – sikkerhedsdatablade opdateres uden beregning af Miljøhuset.

Deltagerloginpriser som nr. 1.

APV hvert 3. år er med i prisen..

· KundeMAS med rådgivning (årlig afgift fra 4.000)

Kunden laver og leverer selv alle filer ud fra eget arbejde med APV osv. til Miljøhuset,  rådgiver om handleplaner mv. Tjecker om alt er medtaget, og at alle dokumenter er udarbejdet og hvordan det skal laves.

Hotline med rådgivning 365 dage om året.

Kunden skal levere de sidste nye sikkerhedsdatablade (max 1½ år gamle) eller Miljøhuset skaffer dem for 75,- /stk og opsætter kemiapven i MAS og sikkerhedsdatablade opdateres uden beregning af Miljøhuset.

Deltagerloginpriser som nr. 1t.

SOGNETS EGNE FILER (mobiltelefon)

· KundeMAS uden rådgivning

(Første år: årlig afgift fra 3500 - kommende år 2000,-kr)

KundeMAS er uden rådgivning og kunden har selv ansvaret for udarbejdelse af alle dokumenter FX APVer.

Kunden skal levere de sidste nye sikkerhedsdatablade (max 1½ år gamle) eller Miljøhuset skaffer dem for 75,- /stk og opsætter kemiapven i MAS. Sikkerhedsdatablade opdateres uden beregning af Miljøhuset.

Deltagerloginpriser som nr. 1.